پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور

دسته : اخبار سایت

هرساله در برخی کشورهای پیشرو در صنعت دامپروری، نمایشگاه هایی به منظور معرفی محصولات جدید این بخش  برگزار می گردد. برخی از این نمایشگاه ها جهت معرفی محصولات صنعتی جدید و برخی دیگر در ارائه راهکارهای نوین در بخش پرورش دام و طیور تلاش می کنند. شناساندن ظرفیت های موجود در کشورهای پیشرفته از طریق برگزاری نمایشگاه ها موجب شده تا این صنعت به یکی از مهمترین و یا حتی در برخی کشورها به اصلی ترین منبع درآمدی تبدیل شود.

در ایران نیز با توجه به سابقه چندین ساله در امر دامپروری و پرورش طیور و ظرفیت های موجود در این بخش،  هرساله نمایشگاه بین المللی دام و طیور با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید در شهر تهران برگزار می گردد.

 در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور شرکت های داخلی و خارجی اقدام به ارائه محصولات و خدمات خود در صنایع مختلف از جمله تولید خوراک دام، تولید دارو و نهاده های دامی، تجهیزات نگهداری دام و طیور، دستگاه های و جوجه کشی، ماشین آلات بسته بندی و تولید کنندگان فراورده های لبنی می کنند.

این نمایشگاه از تاریخ 6 آبان ماه سال جاری لغایت 9 آبان ماه از ساعت 11 صبح لغایت 18 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران واقع در اتوبان چمران نرسیده به تقاطع ولیعصر برگزار می گردد.

نظرات کاربران

کارشناسان شرکت در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود