دلایل قیمت مناسب دستگاه های جوجه کشی دماوند

دسته : آموزش جوجه کشی

چرا دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند قیمت مناسب و اقتصادی تر دارند؟

بعضی از مشتریان که با مقایسه دستگاه های موجود در بازار اقدام به خرید از شرکت بلدرچین دماوند می نمایند این سوال را دارند که چطور دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند که از خیلی شرکت های موجود در بازار جلوتر و به روز تر است دستگاه جوجه کشی ارزان و قیمت مناسب تر و اقتصادی تری هست ؟

شرکت ها برای قیمت گذاری فرمول های متفاوتی دارند که بر موُلفه های مختلفی استوار است که ، به آن اشاره خواهیم نمود اما باید توجه داشت که خیلی از تولید کنندگان و فروشندگان بدون توجه به کیفیت محصول خود و یا قدرت خرید مردم فقط سود خود را در نظر گرفته و قیمت گذاری خارج از عرف می کنند ، که خریداران حتما باید موقع خرید به این موضوع توجه داشته باشند ، کالایی که خریداری می کنند نسبت به بها و هزینه ای که می نمایند ارزش دارد یا خیر ؟

عوامل موثر در قیمت گذاری دستگاه جوجه کشی

عوامل موثر در قیمت دستگاه جوجه کشی

1- کیفیت ، نوع و تعداد قطعاتی که در دستگاه جوجه کشی به کار می رود

در دستگاه جوجه کشی قطعات زیادی به کار می رود که بعضی قطعات اصلی هستند و قطعا در قیمت گذاری تاُثیر بالایی دارد .

قطعات اصلی مثل بدنه ، که خود بدنه از چه جنسی است و درب آن چیست و یا از چه چرخ هایی در آن به کار رفته است دارای اهمیت است ؟

بدنه این نسل از دستگاه های بلدرچین دماوند از جنس گالوانیزه ، با پوشش الکترو استاتیک کی باشد که باعث می شود بدنه ضد زنگ و ضد خراش شود و درب تمام شیشه تا کاربر بتواند به راحتی داخل دستگاه را بررسی کند و نیازی به باز و بسته کردن در دستگاه نباشد. این بدنه به دلیل استحکام بالا و عایق بندی مناسب ، تاُثیر مثبتی در جوجه کشی ایجاد کرده است .

2- سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی و سنسور های دما و رطوبت

شرکت بلدرچین دماوند از دو سری سیستم کنترل DQ I و DQ IG استفاده می کند دو سیستم کنترلی که به اذعان کارشناسان خبره حوزه IT جزو بهترین کنترل های موجود در بازار است .

خیلی از شرکت های تولید کننده دستگاه جوجه کشی به دلیل کیفیت بالا این سیستم کنترل از این برد ها ، با لیبل های خود استفاده می کنند .

جهت اطلاعات بیشتر به توضیحات سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی مراجعه نمایید .

سیستم کنترل دستگاه جوجه کشی دماوند

اما وجه تمایز دستگاه های بلدرچین دماوند با سایر کنترل های موجود در بازار استفاده از سنسور های حرفه ای NTC است که این سنسور ها به صورت تر و خشک (wet and dry)  در دستگاه بلذرچین دماوند استفاده می شود  .

این سیستم تر و خشک جزو بهترین سیستم های جوجه کشی دنیاست که شرکت های آمریکایی و کانادایی نظیر جیمز وی (James Way)  از آن استفاده می کنند ؛ البته عدم استفاده این سیستم در بعضی از شرکت های تولید کننده داخلی به علت عدم توانایی در طراحی و ساخت این نوع سیستم کنترل هاست چرا که در حالت اصلی این در نوع سیستم ، دما و رطوبت را به صورت فارنهایت نمایش داده می شود که استفاده از آن برای کاربران ایرانی سخت است به همین دلیل گروه الکترونیک شرکت بلدرچین دماوند تلاش کرد فارنهایت را به سانتی گراد تبدیل کند و در نهایت  توانست نمایش فارنهایت را به سانتی گراد تبدیل نماید . سنسور های NTC  نیز دارای دقت بالای 1% و طول عمر بالا می باشند.

3- فن های گردش هوا یا سیرکلاسیون و تهویه

یکی از اجزای اصلی دستگاه جوجه کشی فن دائم کار گردش هوا و تهویه می باشد که شرکت بلدرچین دماوند از فن های شرکت دمنده برای این منظور استفاده می نماید فن های دمنده جز بهترین فن های موجود در بازار ایران می باشد .

4- موتورهای دستگاه جوجه کشی

موتور و گیربکس خاصی برای دستگاه جوجه کشی وجود ندارد ، موتور هایی که در بازار برای دستگاه جوجه کشی استفاده می شود در صنایع مختلف نیز قابل استفاده است .

به همین دلیل شرکت دماوند از بهترین موتور های موجود در بازار که مناسب جوجه کشی می باشد استفاده می نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتورها پیشنهاد میکنیم به صفحه موتور دستگاه جوجه کشی مراجعه کنید.

5- هیتر یا المنت ماشین جوجه کشی

المنت یکی از اجزای اصلی دستگاه جوجه کشی است که بعضی تولید کنندگان از لامپ و یا وسیله گرمایشی دیگری برای گرم کردن دستگاه جوجه کشی استفاده می کنند که شرکت بلدرچین دماوند از المنت های 100 ، 300 و 500 وات در سایز های مختلف دستگاه استفاده  می کند .

برای مطالعه و خواندن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گذاری دستگاه جوجه کشی پیشنهاد میکنیم صفحه لیست قیمت دستگاه جوجه کشی را مشاهده کنید.

حجم تولید بالا دومین عامل قیمت مناسب دستگاه های جوجه کشی دماوند

خیلی از دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تولید می شود و تعدادی که به فروش می رسد خیلی کم می باشد به همین دلیل قیمت تمام شده دستگاه بالا می رود اما شرکت بلدرچین دماوند با تولید چند هزار دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی و در سایزهای مختلف در سال جزو بزرگ ترین تولید کنندگان این حوزه می باشد .

حجم تولید بالا شرکت بلدرچین دماوند

تامین قطعات به صورت دست اول یا از طریق بازار خرده فروشی؟

مسلما تولید کننده ای که خودش قطعات مورد نیاز دستگاه را تولید و یا وارد می کند با تولید کننده ای که از طریق بازار خرده فروشی قطعات خود را تاُمین می کند در قیمت گذاری متفاوت می باشند . شرکت بلدر چین دماوند قطعات مورد نیاز دستگاه جوجه کشی را یا تولید و یا به طور مستقیم وارد می کند و به همین دلیل تولید کنندگان دیگر نیز از این قطعات استفاده می کنند .

تامین قطعات از طریق واردات کالا

حاشیه صود منصفانه یکی دیگر از دلایل قیمت اقتصادی دستگاه های بلدرچین دماوند

خیلی از شرکت ها بدون توجه به وضعیت اقتصادی و حتی با وجود تولیدات با کیفیت پایین تر فقط به سود خود فکر می کنند و حاشیه سود بالایی را در نظر گرفته و همین باعث افزایش غیر واقعی قیمت دستگاه جوجه کشی میشود . شرکت بلدرچین دماوند با اتخاذ و رویکرد مشتری محور و با حاشیه سود  منطقی در راستای رضایت مشتری قدم برداشته و عمل کرده است .

حاشیه صود متعارف شرکت بلدرچین دماوند

تبلیغات غیر واقعی دلیل گرونی های کاذب دستگاه جوجه کشی

تبلیغات غیر واقعی نیز از عوامل تاُثیرگذار در قیمت گذاری می باشد خیلی شرکت ها برای اینکه فروش بیشتری داشته باشند تبلیغات غیر واقعی را رقم می زنند این شرکت ها با عنوان این که بهترین دستگاه جهان را دارند و یا این که بزرگ ترین دستگاه ساز و تولید کننده دنیا هستند به دنبال این هستند که بر روی قیمت های غیر واقعی خود سرپوش بگذارند و مشتری به دلیل تبلیغات بزرگنمایی شده و غیر واقعی توجهی به قیمت و ارزش محصول نکند .

شرکت دماوند سعی کرده با احترام به آگاهی مشتری تبلیغاتی واقعی داشته و با قیمت گذاری هدفمند نظر مشتریان خود را جذب نماید .

البته موارد دیگری نیز می توان برای قیمت گذاری در نظر داشت که ما به مهم ترین آنها اشاره کردیم . با توجه به عوامل فوق خیلی اوقات مشتری می تواند از روی قطعات به کار رفته و ارزش ذاتی محصول به منصفانه بودن قیمت برسد . به هر حال شرکت بلدرچین دماوند سعی نموده است با استفاده از قطعات با کیفیت و مناسب و حاشیه سود منطقی و احترام به مشتری قیمت مناسب و اقتصادی را رقم بزند که مشتریان بتوانند در این اوضاع اقتصادی به ایجاد کسب و کار بپردازند و فارغ از دغدغه کیفیت و قیمت محصولی که می خرند به تولید جوجه و درآمد زایی فکر کنند البته اینکه دستگاه جوجه کشی کالای لوکس نیست و برای قشر خاصی از جامعه نیست که بتوان به هر نحوی و فارغ از عوامل فوق قیمت گذاری کرد و آن را به فروش رساند بلکه دستگاه جوجه کشی کالایی عمومی برای همه مردم است که بتوانند درآمد زایی کنند و با اطمینان از پاسخگویی شرکت سازنده به تولید خود بپردازند .

شرکت بلدرچین دماوند سعی نموده که همه افراد جامعه کالای با کیفیتی تهیه و به ایجاد کسب و کار بپردازند و بخشی از هزینه های ایجاد کسب و کار را با قیمت گذاری مناسب و اقتصادی از جیب خود بپردازند .

نظرات کاربران

کارشناسان شرکت در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود

28 فروردین 1399

سلام.
در زمینه پرورش بلدرچین (تخمگذار و گوشتی) مشاوره میخواستم تا با توکل بخدا و راهنمایی شما اقدام به سفارشات لازم (لوازم و تجهیزات و…) نمایم.
لطفاً راهنمایی ام نمایید.

    1 شهریور 1399

    سلام دوست عزیز
    مقدار سرمایه و فضایی را که جهت این کار قرار است در نظر بگیرید مشخص کنید و بر اساس آن مشاوره صورت میگیرد. برای کسب مشاوره میتوانید در ساعات اداری با کارشناسان شرکت بلدرچین دماوند تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.
    02177955451 داخلی 2

مشاوره رایگان