بلدرچین دماوند در اولین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران

دسته : اخبار نمایشگاه

اخبار اولین روز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران

باعث افتخار است که در اولین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور شرکت بلدرچین دماوند پذیرای تعداد بالایی از بازدید کنندگان این نمایشگاه بود.

شرکت بلدرچین دماوند در این روز برای قدردانی از بازدید کنندگان تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی خود را با 10 درصد تخفیف عرضه کرد.

اما این پایان کار نبود بلدرچین دماوند در روز نخست این نمایشگاه یک پیشنهاد شگفت انگیز نیز داشت و آن عرضه دستگاه جوجه کشی DQ-50 یا همان دستگاه جوجه کشی 210 عددی با 20 درصد تخفیف به تعداد محدود بود.

فرصت استفاده از این پیشنهاد شگفت انگیز فقط در همان روز بود.

اما ناراحت نباشید زیرا شرکت بلدرچین دماوند علاوه بر این که تمامی دستگاه های جوجه کشی خود را در ایام نمایشگاه با 10 درصد تخفیف عرضه می کند برای هر روز یک پیشنهاد شگفت انگیز دارد و شما عزیزان می توانید برای با خبر شدن از پیشنهادات شگفت انگیز بلدرچین دماوند به سایت مراجعه کنید.

نکته قابل توجه این که شما فقط در همان روز فرصت استفاده از این پیشنهادات شگفت انگیز هر روز را دارید.

همچنین با عضو شون در کانال تلگرام و دنبال کردن پیج اینستاگرام ما نیز می توانید علاوه بر با خبر شدن  از پیشنهادات شگفت انگیز، از  اخبار لحظه به لحظه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور نیز مطلع شوید.

شرکت بلدرچین دماوند در روز ابتدایی نمایشگاه بین المللی دام و طیور از اپلیکیشن جامع آموزش جوجه کشی خود نیز رونمایی کرد که با استقبال تعداد زیادی از بازدید کنندگان رو به رو شد.

نرم افزار آموزش جوجه کشی را می توانید از اینجا دانلود کنید

قابلیت تست اپلیکیشن کنترل و مانیتورینگ دستگاه جوجه کشی (جی اس ام – GSM) نیز در غرفه بلدرچین دماوند وجود داشت.

تعدادی از نمایندگی ها و مشتریان قدیمی و وفادار بلدرچین دماوند نیز در این روز از غرفه بازدید کردند.

نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور نمایشگاه دام و طیور
نظرات کاربران

کارشناسان شرکت در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود